Декади циклових комісій проходять відповідно до плану методичної роботи з метою вдосконалення рівня фахової педагогічної майстерності викладачів, обміну педагогічним досвідом, забезпечення належних умов для розвитку інтелектуальних здібностей, творчої активності студентів.

     Оскільки сучасна доба ставить нові вимоги до викладача як професіонала з високою науково-теоретичною, методичною, психолого-педагогічною, теоретичною і практичною підготовкою, здатного до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення, щорічно вивчається передовий педагогічний досвід викладачів, що згодом узагальнюється в Каталозі передового педагогічного досвіду викладачів ЗВО Вінницької області. Серед них -  Онуфрійчук Світлана Володимирівна, Щербаченко Богдана Володимирівна, Гавриш Алла Петрівна, Сулима Владислав Петрович, Кваснюк Інна Олександрівна, П’ятак Юлія МиколаївнаОнуфрійчук Петро Михайлович, Леськова Наталія Сергіївна, Нечмоня Олексій Анатолійович.

    Крім цього, викладачі Вінницького транспортного коледжу є випускниками – аспірантами зі спеціальностей: Когайчук Сніжана Юріївна – Фізична географія, геофізика і геохімія ландшафтів; Митко Микола Васильович - Експлуатація та ремонт засобів транспорту; Кульбіда Леся Сергіївна – представила завершені результати дисертаційного дослідження на здобуття наукового ступеня.

    Педагогічні працівники створювали власні інтелектуальні продукти: працювали над укладанням підручників, посібників, методичних вказівок, рекомендацій, задач, тестових завдань.

    Викладачі коледжу беруть участь у розробці освітніх програм, тестових матеріалів для визначення професійної компетенції студентів, в укладанні методичних рекомендацій для організації самостійної пізнавальної діяльності студентів, в створенні електронних підручників, представляючи на розгляд конкурсної комісії виставки технічної творчості методичні роботи фахового спрямування у номінаціях «Навчально-методична робота», «Інноваційні технології навчання»,

    Педагогічні працівники публікують та депонують матеріали у фахових періодичних виданнях, зокрема в журналі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід», є активними учасниками он-лайн семінарів і тренінгів українського освітнього журналу «Всеосвіта», беруть участь у Міжнародних, Всеукраїнських, Регіональних науково-методичних конференціях.

    Спільним колективом викладачів циклової комісії соціально-економічної та гуманітарної підготовки та студентів на розгляд комісії Департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації було запропоновано тему гранту «Інформаційно-пошуковий інтегрований он-лайн ІТ-інтерфейс як модерністський спосіб знайомства з Вінницею через транспорт та його інфраструктуру», в якому учасники посіли ІІ місце. Керівник проекту – Сулима Владислав Петрович; виконавець -  Скороходова Ірина Анатоліївна.

    Досягнення студентської молоді коледжу - це показник професійної майстерності викладачів. Цьогоріч започатковано участь у Всеукраїнських проектах, зокрема:

  • - у конкурсі «Залізничник-2018» Обелець Діана, Чуріков Павло, Кретюк Юліана стали переможцями;
  • - фіналістом Всеукраїнського конкурсу  «Агро-2019» стала Рабинчук Яна;
  • - фіналістами Всеукраїнського конкурсу  «Архітектор-2019» стали Курбатова Олена і Тарасюк Марина.
  • Призери олімпіад: І місце в ІІІ етапі  XІX Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика – Берецька Діана;
  • ІІІ місце в ІІІ етапі ІX Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед студентів коледжів і технікумів Вінницької області – Шимко Ольга;
  • ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з математики – Котов Олег.

    Раціональне поєднання колективної мудрості й індивідуальної творчості забезпечує якісне розв’язання навчальних проблем, апробацію нових методик, а в результаті – сприяє підвищенню професійної майстерності викладачів і якісному рівню навчальних досягнень студентів.

    Адміністрація  і педагогічний колектив перебувають у постійному творчому пошуку продуктивних шляхів розв’язання різноманітних педагогічних проблем, нестандартних підходів до організації науково-методичної роботи.